Il Futuro Prossimo
della Gioielleria Italiana
a project by Partner Logo
main partner Partner Logo
in collaboration with Partner Logo Partner Logo
Back

Tony Gherardelli, MBA e giornalista, ha iniziato ad occuparsi di digitale sin dal 1995 in Saritel-Telecom Italia. E’ stato direttore marketing di I.Net dal 1997 al 1999. Diventa direttore marketing e comunicazione di Kataweb, Internet Company del Gruppo L’Espresso per poi approdare con la stessa carica al Gruppo Inferentia DNM, ora Fullsix. Advisor di Fashion Technology Accelerator, ha ricoperto dal 2015 al 2020 la carica di Head of Innovation Promotion in Intesa Sanpaolo. Attualmente ricopre l’incarico di Head of Lifestyle Services, nuova area creata nella Direzione Marketing della Divisione Banca dei territori di Intesa Sanpaolo.

Tony Gherardelli, MBA and journalist, started dealing with digital since 1995 in Saritel-Telecom Italia. He was marketing director of I.Net from 1997 to 1999. He becomes marketing and communication director of Kataweb, the Internet Company of the L ‘Espresso Group and then joins the Inferentia DNM Group, now Fullsix, with the same position. Advisor of Fashion Technology Accelerator, he held the position of Head of Innovation Promotion in Intesa Sanpaolo from 2015 to 2020. He currently holds the position of Head of Lifestyle Services, a new area created in the Marketing Department of the Banking Division of the territories of Intesa Sanpaolo.